Παραγγελία, μεταφορικά, πληρωμή
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Ηλεκτρονικά : Καταχωρείς την παραγγελία σου στο www.thehomebee.gr, ανοίγοντας τη σελίδα του προϊόντος που σε ενδιαφέρει και πατώντας το κουμπί «στο καλάθι». Ακολουθώντας στη συνέχεια τις οδηγίες που θα εμφανίζονται ανά βήμα, θα ολοκληρώσεις πανεύκολα την παραγγελία σου, η οποία είτε θα σταλεί στη διεύθυνση επιλογής σου είτε θα σε περιμένει να την παραλάβεις στο κατάστημά μας (Κανακάρη 110, Πάτρα).
Εναλλακτικά μπορείς να μας στείλεις τους κωδικούς που σε ενδιαφέρουν με mail στο [email protected] ή στο Facebook Messenger. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σου για να καταχωρήσει τα στοιχεία και τις προτιμήσεις σου (τρόπο πληρωμής, τρόπο παραλαβής κ.λπ.) (Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15.00 και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 ).
Τηλεφωνικά : Σημείωσε τους κωδικούς των προϊόντων που σε ενδιαφέρουν και τηλεφώνησέ μας στο 2610 277075. Η ομάδα του τηλεφωνικού μας κέντρου θα λύσει κάθε σου απορία και θα σε βοηθήσει να διαλέξεις το προϊόν ή τα προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σου (Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15.00 και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 ).
Στο κατάστημά μας: Αν μένεις στην Πάτρα, θα χαρούμε πολύ να σε γνωρίσουμε από κοντά και να σε βοηθήσουμε να επιλέξεις τα προϊόντα που αναζητάς: Κανακάρη 110 (Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15.00 και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 ).
Σε πόσο καιρό θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Στη σελίδα κάθε προϊόντος σημειώνεται ο χρόνος αποστολής, καθώς δεν έχουν όλα τα προϊόντα τον ίδιο χρόνο αποστολής.
Αν έχεις παραγγείλει πάνω από ένα προϊόντα τότε η παραγγελία σου θα αποσταλεί στο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στο προϊόν με τον μεγαλύτερο χρόνο αποστολής. Σε περίπτωση που επείγεσαι να παραλάβεις κάποια από τα προϊόντα της παραγγελίας σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας ώστε να προχωρήσουμε σε τμηματική παράδοση. Αν πάλι επείγεσαι συνολικά την παραγγελία σου, επίλεξε την ενότητα «Άμεσα διαθέσιμα» ώστε να διαλέξεις κάποιο από τα προϊόντα που μπορούν να αποσταλούν άμεσα (δηλαδή ή την ίδια μέρα ή την επόμενη ανάλογα με το πότε έκανες την παραγγελία σου). Σε κάθε περίπτωση, θα ενημερωθείς με email, μόλις η παραγγελία σου παραδοθεί στην εταιρεία courier.
Κάνετε αποστολές παραγγελιών στο εξωτερικό;
Για την ώρα οι παραγγελίες μας αποστέλλονται μόνο στην Ελλάδα.
Μπορώ να ζητήσω το προϊόν/τα προϊόντα μου σε συσκευασία δώρου;
Μπορείς να τηλεφωνήσεις στο 2610 277075 κι εμείς θα σου στείλουμε -άνευ χρέωσης- χάρτινη τσάντα με την επωνυμία Τhe Home Bee, κάρτα αλλαγής και κορδέλα για να ετοιμάσεις το δώρο σου. Ο λόγος που δεν αποστέλλουμε ποτέ έτοιμα συσκευασμένα τα δώρα είναι α) για να μπορέσεις να δεις από κοντά το προϊόν που παρήγγειλες και β) επειδή υπάρχει κίνδυνος φθοράς της συσκευασίας κατά τη μεταφορά της με την εταιρεία courier.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Αν αλλάξεις γνώμη και θελήσεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου, θα μας διευκόλυνε πολύ να μας ενημερώσεις το συντομότερο δυνατόν με έναν από τους τρόπους που μπορείς να βρεις στο επόμενο σύνδεσμο: https://thehomebee.gr/epikoinonia/
Πώς αποστέλλονται/παραδίδονται οι παραγγελίες;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με εταιρεία ταχυμεταφορών και πιο συγκεκριμένα με ΕΛΤΑ courier.
Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;
Για παραγγελίες άνω των 49 ευρώ που αποστέλλονται με εταιρεία Courier, τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν. Για παραγγελίες κάτω των 49 ευρώ που αποστέλλονται με εταιρεία Courier, τα μεταφορικά έξοδα είναι 2.50 ευρώ και η αντικαταβολή 2 ευρώ επιπλέον.
Αν μένεις στην Πάτρα, μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου από το κατάστημά μας ώστε να μην επιβαρυνθείς με μεταφορικά έξοδα.
Γιατί πληρώνω μεταφορικά;
Τα έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής αφορούν την αμοιβή της εκάστοτε συνεργαζόμενης εταιρείας courier για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες της.
Τα έξοδα αντικαταβολής μπορείς να τα αποφύγεις επιλέγοντας κάποιον από της υπόλοιπους τρόπους πληρωμής π.χ. με χρεωστική/πιστωτική κάρτα, πληρωμή στο κατάστημα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με Iris, Paypal.
Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
Για την πληρωμή της παραγγελίας σας, έχετε στη διάθεσή σας τους εξής τρόπους:
Με αντικαταβολή: Πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας κατά την παράδοση.
Με κάρτα πιστωτική ή χρεωστική
PayPal: Επιλέξτε να πληρώσετε με τον PayPal λογαριασμό σας για γρήγορες και ασφαλείς συναλλαγές.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικής κατάθεσης στους διαθέσιμους λογαριασμούς που θα βρείτε αναλυτικά εδώ
Πληρωμή στο κατάστημα The Home Bee: Παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας και εξοφλήστε το ποσό επί τόπου.
Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής / χρεωστικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα σας;
Προκειμένου να ολοκληρώσεις την αγορά σου πληρώνοντας μέσω πιστωτικής κάρτας, οδηγείσαι στον ασφαλή ιστοχώρο της Attica Bank , όπου και πληκτρολογείς τα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας. Τα στοιχεία αυτά δεν αποστέλλονται πίσω στο thehomebee.gr. Η συναλλαγή σου και τα στοιχεία της κάρτας σου διασφαλίζονται από την τράπεζα Attica.
Επιστροφές προϊόντων
Μπορώ να επιστρέψω αυτό που αγόρασα;
Έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις την παραγγελία σου ή να ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης. Θα βρεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες εδώ
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Ζητάμε συγνώμη για την ταλαιπωρία. Δες όλες τις λεπτομέρειες για τη διαδικασία επιστροφής εδώ
Δεν βρήκες αυτό που έψαχνες; Επικοινώνησε μαζί μας στο 2610 277 075