Πολιτική Επιστροφών

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΛΛΑΓΕΣ

Το www.thehomebee.gr σκοπεύοντας πάντοτε στην καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών του, εφαρμόζει την εξής πολιτική επιστροφών.

Ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που δεν τον ικανοποιεί, ή είναι ελαττωματικό και να ζητήσει την αντικατάστασή του, πίστωση του λογαριασμού του στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ή και την επιστροφή του ποσού που διέθεσε για την αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος. 

Ο χρήστης που επιθυμεί την επιστροφή ενός προϊόντος, πρέπει να λάβει υπ’ όψιν ότι πρέπει να ικανοποιούνται οι συγκεκριμένοι όροι:

  1. Επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν πραγματοποιηθεί από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα ΔΕΝ γίνονται δεκτές.
  2. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ μετά από προηγούμενη επικοινωνία (τηλεφωνικώς η ηλεκτρονικώς) με το ηλεκτρονικό κατάστημα.
  3. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο αντίστοιχο παραστατικό συναλλαγής.
  4. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ με την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, όπως και απεστάλη.
  5. Επιστροφές προϊόντων που έχουν πλυθεί ή χρησιμοποιηθεί ΔΕΝ γίνονται δεκτές σε καμία περίπτωση.
  6. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος πρέπει να περιλαμβάνεται αυτούσια με όλα τα ταμπελάκια και τα διακριτικά που συνόδευαν το προϊόν.
  7. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ με τα ανάλογα παραστατικά ή έγγραφα που το συνόδευαν (απόδειξη, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής κ.α.).
  8. Λευκά προϊόντα ύπνου, όπως μαξιλάρια, επιστρώματα κλπ., ΔΕΝ γίνονται δεκτά σε καμία περίπτωση, εφόσον δεν έχουν παραμείνει στη συσκευασία τους, για προφανείς λόγους υγιεινής.
  9. Σε περίπτωση εκπτωτικών ειδών ή ειδών προσφοράς, η αλλαγή γίνεται με το εκάστοτε ποσόν που έχει ορισθεί ως αντίτιμο κατά την στιγμή της αγοράς. Η αλλαγή δεν γίνεται επιτρεπτή μετά τη λήξη των περιόδων των εκπτώσεων ή των προσφορών.
  10. Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο μέσω της Elta courier ή σε περίπτωση ογκωδών αντικειμένων με τη μεταφορική που σας παράδωσε το δέμα. Η χρέωση ορίζεται έπειτα από επικοινωνία με την εταιρεία.
  11. Η διαδικασία αλλαγής ξεκινά άμεσα από τη στιγμή που η εταιρεία παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν.
  12. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στο δέμα τα πλήρη στοιχεία του πελάτη (όνομα, επώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, αριθμός λογαριασμού, IBAN, τράπεζα) και υποχρεωτικά αντίγραφο παραστατικού πώλησης. 
  13. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινά από τη στιγμή που παραληφθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί η σωστή του κατάσταση. Η κατάθεση πραγματοποιείται εντός 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Η κατάθεση αντιστοιχεί στην καθαρή αξία του προϊόντος, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τυχόν μεταφορικά έξοδα ή έξοδα αντικαταβολής.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ  ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Κάθε ένα προϊόν υπόκειται σε 2 ελέγχους ποιότητας πριν αποσταλούν στον εκάστοτε πελάτη. Από το εξειδικευμένο προσωπικό της εκάστοτε συνεργαζόμενης εταιρείας και από εξίσου εξειδικευμένο προσωπικό του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, προκειμένου να παραλάβετε τα προϊόντα της εταιρείας σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση παρόλα αυτά που διαπιστωθεί οποιοδήποτε πρόβλημα ή ελάττωμα, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε άμεσα με e-mail στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2610277075 για να ενημερώσετε την εταιρεία για το εν λόγω πρόβλημα και να ενημερωθείτε για τις ανάλογες ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσουν.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ / ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινά από τη στιγμή που παραληφθεί το ελαττωματικό προϊόν και διαπιστωθεί το αναφερόμενο πρόβλημα / ελάττωμα. Η κατάθεση πραγματοποιείται εντός 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Η κατάθεση αντιστοιχεί στην καθαρή αξία του προϊόντος, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τυχόν μεταφορικά έξοδα ή έξοδα αντικαταβολής.

Στο δέμα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται τα πλήρη στοιχεία του πελάτη (όνομα, επώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, αριθμός λογαριασμού, IBAN, τράπεζα) και υποχρεωτικά αντίγραφο παραστατικού πώλησης, καθώς και η συσκευασία του ελαττωματικού προϊόντος με όλα τα ταμπελάκια – καρτελάκια που μπορεί να τη συνοδεύουν.

Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο μέσω της Elta courier ή σε περίπτωση ογκωδών αντικειμένων με τη μεταφορική εταιρία που πραγματοποίησε την παράδοση.

Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας, ενώ έχει πραγματοποιηθεί προκαταβολή της αξίας (μέσω τραπεζικής κατάθεσης ή εφάπαξ συναλλαγής με κάρτα) η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινά από τη στιγμή που πραγματοποιηθεί συνεννόηση με την εταιρεία. Η κατάθεση πραγματοποιείται εντός 30 ημερών από την ημέρα της επικοινωνίας. Η κατάθεση αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος, μείον τυχόν τραπεζικά έξοδα που μπορεί να έχουν προκύψει από τη συναλλαγή (έξοδα εμβάσματος, προμήθεια συναλλαγής με κάρτα κλπ.).